Wednesday 26 March 2014

remember birthday without facebook reminder

happy birthday to someone that i still remembered till now..without facebook reminder of course..

aku selalu ingat tarikh lahir orang yang aku rasakan aku perlu ingat sama ada kawan baik, mahupun kenalan rapat yang lain ini tak termasuk keluarga, i means people who not my family..pemilik tarikh lahir dan tahun dirahsiakan..

1  . 30 januari
2.   26 februari
3.   27 mac
4.   03 jun
5.   21 julai
6.   03 ogos
7.   12 ogos
8.   21 ogos
9.   30 ogos
10. 13 oktober

tak banyak pun but at least i can remember without fb reminder :)

tabiat lain, aku suka hafal nama penuh orang..sebab? kalau nak tulis nama group senang kot ..tak payah asyik2 nak tanya bin binti ape..10 orang kat atas tu, semua nama penuh aku masih ingat lagi..



No comments:

Post a Comment